pengikut setia

Friday 22 June 2012

TV sudah hidup....gambar pun canteeekkkk...

assalamualaikum!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hamboi2...kuatnya bagi salam..[hik3]
takpelah...salam kan salah satu dari sunnah Rasulullah dan ia adalah syiar Islam...
betol tak??[=D]
betol!!...pandai anak murid cikgu semua...[hihi]
eh...dah2...merepek sampai perlis dah ko mak cik![huhu]
kali ini entry kasi baik punya...
goooooooooooddddddddd neeeeeeeeeeeewwwwwwsssssssssssss!!
apakah ia??
jeng...jeng..jeng...[hoho]
"sari berita utama...TV yang telah koma selama seminggu telah kembali sedarkan diri setelah menerima rawatan hanya setengah jam!...sekian dilaporkan..kembali semula ke studio"
ecececeh....TV aku dah baik...dah sehat dah...alhamdulillah!
syukur sangat2....
dan mestilah orang yang paling gembira adalah mak aku...
selama seminggu ni dia sedih je..muka pun tak ceria..
manakan tidak...selama seminggu tak dapat tengok rancangan kegemaran dia..
bila TV ni hidup...happy sangat muka...sampai tak terkata...[hihi]
sian mak aku...
aku boleh lagi buka laptop surfing sana-sini...
mak aku??[hmmmm...]
klasik nasional la jadi peneman dia...
lagu lama2...menggamit kenangan katanya...[hihihi]
aku pun tumnpang setelinga...[huhu]
dengar cerita-cerita lama dia...
lagu ni sapa nyanyi...sapa yang cipta..
tahun berapa...sume2 la...[hehe]
tak memasal aku pun dah suka dengar klasik nasional...
lagu dia  tak bosan...malar segarlah katakan....
okeh...habis bab TV...
alkisah semalam gi jenjalan ngan my bespren...Izzati namanya..
bespren dari sekolah tabika..sampai sekarang..insyaAllah sampai syurga....aminnn
bukan jalan2 mana pun...pergi pekan banting je...[hehe]
eh...pekan banting dah maju laa ni...
semua ada...McD, KFC, Pizza Hut, The Store, Econsave..nak main boling pun boleh...
yg bestnya SR pun dah ada kat banting..
pendek kata...semua dah ada kat banting...tak payah gi jauh2 dah...[hehe]
okeh..balik tujuan asal...
hajat sebenar nak gi banting nak cari TV...
sambil2 tu pos resume ngan permohonan kerja kat post office...
sebelum pos resume sume pergilah ambik gambar passport...
nak tampal kat resume la kan...takkan nak buat iklan kat surat khabar plak ye dak..[hihi]
yang bestnya...ambik gambar kat kedai tu...muka jadi cantik...gambar pun cantik...
betul...tak tipu...[hehe]
tetiba jadi tergamam kejap tgk muka kat gambar tu...
macam muka orang lain je...apasal lawa sangat...[eceh]
masuk lif tekan sendiri![hehe]
tapi best la kedai tu...walaupun takde jenama hebat,.tapi kualiti bagus...
betullah kata pepatah...
jangan menilai buku dari kulitnya..maka...
jangan menilai kedai dari luarannya...[hehe]
bila dah siap semua...maka resume pun dipos...setelah dijampi-jampi...[hehe...tak adalah..baca bismillah je...]
aku pun masukkan dalam kotak pos tu...
mudah-muadahan ada yang sangkut!amiiinnnnnn...
dan banyak terima kasih kat Izat sebab tolong aku...banyak sangat tolong aku semalam...
lain kali aku plak belanja ko makan  ye...[hehe]
okeh...sambung lain kali...
sebenarnya banyak lagi nak post..tapi dah penat nak taip..[huhuhu]
jumpa lagiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.......=D



::TERIMA KASIH ALLAH::

No comments:

Post a Comment

Link

TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA JEMPUT DATANG LAGI...=)